flowers 20+3 deyim, daha birkaö gündür uykuya geçmeden önce hissettiğimi düşünmeme rağmen gaz problemim olduğu için acaba bebek mi gaz mı diye hala tereddütteyim, ilk hamileliklerde aksine daha geç hissediliyormuş ya da acemilikten anlayamıyoruz bence🙈