Hd8 Merhaba kızlar 22+0 haftalık olduk iki gündür ağzımda metalik acımsı bir tat var . Bu durumu yaşayan var mı ?
Susamcan Hd8 bende 12-13. Haftadan beri bunu yaşıyorum 25 oldum geçmedi hala vitaminlere kan ilacına filan yoruyorum artık herhalde onlar yapıyor diye
Hd8 Susamcan doktora danıştın mı peki canım bunu . Her gün doktoru arıyorum birşey sormak için utanıyorum artık🙈
zumrasongul valla benim ilk haftalarda oldu 10 haftaya kadsr sonra gecmisti simdi 23 haftaligim 3 4 gundur bendede var anlamiyorum neden agzim bos kalmayacak surekli biseyler yiyorum o acilik gecsin diye
Susamcan Hd8 sormadım doktora daha önce okumuştum hamilelikte olabiliyor filan diye çokta önemsemedim o yüzden çok rahatsız olduğumda meyve filan atıştırıyorum öyle, siz sordunuz mu ☺️