Aye_03 Deryabal bnde öyleyim süt içiyorum ama o falan işe yaramıyo 🙈😁mide bulantım Fln yok ama sadece sabahları oluyo
Deryabal Aye_03 süt bende çok gaz yapıyor aynı zamanda yoğurtta sanırım laktozdan dolayı bütün gece kıvrandırıyor valla sizde olmuyor mu?
Peraaaa 7+2 deyim kızlar.. İştahsızlık var bendede. Midem bulanıyor ama bulanmıyo arası ilginç bir hallerdeyim :( Meyve ve çubuk dışında gün içinde başka bişey yiyemiyorum Ama akşam yemeğimde sorun olmuypr
Aye_03 Deryabal yok ya benm çok Bi sıkıntım olmuyo geceleri içiyorum yatmadan protein önemli yumurta yiyemiyorum yerini sütle yogurtla doldurmaya çalışıyorum
AysenurEnes Busra24 benn 6 haftalık hamileyim herşeyden tiksiniyorım ve bulanıyorum doktor ilaç verdi banamısın demior su bile içemiorum ondanda tiksindim 🤦♀️
Yasminaydemir Bende 6 haftalık hamileyim sadece miğde ekşimesi oldu şükür yemek yiyebiliyrum hemde çok bulantım çok yok
Yasminaydemir Ben duymadım daha kan testi yapmadım pazartesi yapcam Allah herşeyi nasip etsin cümlemize sağ saglim kucağımıza alalım amin