Dün doktor kontrolüm vardı, ultrasonda her şey normal dedi doktorum. Bu sabaha karşı bel ve kasık ağrısı ile uyandım. Baya adet sancısı gibiydi doktora yazdım acile gidin geliyorum dedi. Gittim ve nst çekildi, 20 dakikda 7-8 adet düzenli kasılmam oldu hafif hafif. Sonra bir saat içinde yaklaşık 1,5 lt su iç dedi doktorum içtim ve yeniden nst çekildiğinde kasılmalar durmuştu.
Dünkü kontrolde makat pozisyonunda olan bebeğim bugün baş aşağı pozisyonu almış, acaba o nedenle mi ağrı hissettim?
Doktor her ihtimale karşı bi ilaç yazdı yeniden olursa içmem için. Çok erken bir haftada olduğum için endişelendim, benzer şeyler yaşayanlar var mı?