Xthinker canım düşük riski var o yüzden işlem sonrası 1 ay falan uzanman gerek ayağını yüksekte tutup benim riskli gebelikti gebeliğim sonlanacaktı zaten doktorum bir sonraki gebelik için yapmamı istedi kromozomsal bozukluk genetikte yatan bir sorun varmı diye 2 doktor 1 de hemşire oluyor işlem esnasında mikrop kapmamak için karnına birşey sürüyorlar bir doktor ultrason ile takip ediyor diğer doktora bilgi veriyor daha sonra sıvı alınacak yere karar veriliyor 15 cm lik bir iğne ile sıvı alınıyor böyle 15 Nisan da yaptırdım ben