Merhaba güzel anneler 🥰
Şu an 15+3 üm ve doktorum bir türlü cinsiyeti söylemedi %70 kıza benziyor dedi ama ondan önce erkeğe benziyor diye tahminde bulundu 3 hafta sonraya randevu verdi tekrardan. Lütfen tahminde bulunur musunuz çok sabırsızım artık 😂
