Ozlm4452 Arkadaşlar merhaba 40.haftayı doldurduk henüz ne sancı var ne de açılma doktor suni sancı ile başlatalım doğumu diyor kararsızım bebekle ilgili sorun yok beklemeli mi doktor u mu dinlemeli çok kararsızım
momelif Ozlm4452 suni sanci biraz daha agri versede normal sancina gore 3 de biri zaman aliyor dogurmak yani iyi doz ayarlanirsa Allahin izniyle korkmayın baktinz dayanilck givi degil son care sezeryani dusunun ve onun rahatlığıyla dogacak Allahin izniyle Allahim bagislasn ins bir avazda
Attent Kuzum ablam 40+5 hafta oldu bebek gelmiyordu suni şancı ile kabul etti doğumu dayanilmasi zor bi ağrı ama senin kararın tabi gönül isterki kendi sancin ile doğması ama işte
Ozlm4452 Attent suniden korkmuyorum açıkcası ama acaba beklemeli mi bebek geleceği zamanı bilir derler ya ona müdahale ettirmek içime sinmiyor herşeyi normal ken
Ozlm4452 momelif ağrıdan korkum yok şükür tek derdim bebeğim ona müdahale edilmesi içiöe sinmiyor beklesek bir sorun olur mu o korku var içimde sadece
Ozlm4452 Leman3 evet o da var 40 dan sonra riskler de artıyor kaka yapma kordon dolanma suyu azalma bitme plesanta yaşlanması vb. Biraz daha bekleyelim bakalım