Rukiyeqltntssss Ankara şehir hastanesi refakatçı alıyorlarmı normal doğumda orada doğum yapan varmı memnunmuydunuz
R-alparslan Rukiyeqltntssss normal doğumda almıyolarmış sezaryen olursan bir kişi alınıyormuş. Arakadasım gecen hafta yaptı orada.
Policewoman Rukiyeqltntssss ben yaptım iki ayı geçti.. normal dogum yaptım.. refakatçi almadılar canım.. sadece eşim valizi bırakmak için girdi yarım saat.. hemde bebegi gördü.. sezeryanı bilmiyorum ama..
sntn Rukiyeqltntssss ben hastanede ebeyle görüştüm sezaryende 1 kişi alıyorlarmış normal doğumda alınmıyormuş. Ama şuan için böyle demişti ebe ilerleyen zamanlarda vakalar artarsa hiç almayabiliriz demişti
Rukiyeqltntssss Policewoman bebeğin kıyafetlerini falan sonramı istiyorlar yani eşin getireceği zamanmı yoksa başta alıyorlarmı doğuma girerken
Policewoman Rukiyeqltntssss dogum başlamadan eşinin numarasını alıyorlar.. onlarla iletişime geçip alıyorlar.. sen eşini görmüyosun.. odada oluyosun..
Rukiyeqltntssss sntn peki eşin istediği zaman girebiliyormuymuş görmek için ziyaretçi saatlerinde falan
sntn Rukiyeqltntssss onu bilmiyorum canım ama galiba bir şeye ihtiyacın olunca felan onları vermek için girebiliyor sanırım sadece