ayla-bc Bize de son 29 gün hala calisiyorum izni dort gozle bekliyorum.en cok uykusuzluk yoruyo beni kasilmalar bacakta agri ellerde ayaklarda yanma ve dogum heyecani☺ hayirlisiyla aliriz insallah bizde minnoslarimizi kucagimiza.
Zeze03 Roses evet yürüyüş iyi geliyor devamlı oturunca ağrım daha çok oluyor bnm o yüzden devamlı hareket halindeum bnmde kasılma çok oluyor bklm ne zmn doğacak yarın kontrol var aşağı yukarı belli olur en son tersti inş dönmüştür
ayla-bc Zeze03 sabahlari uyanmasi en zoru canim ☺ onun haricinde isim masa basi pek yorucu degil.nasipse insallah haftaya bende onu bekliyorum cunku evde yatmak gibisi yok suan bana☺
Sibel88g Bacaklarda şiddetli ağrı, uykusuzluk , aşırı terleme.. az kaldı ama şikayetler çoğaldıkça sanki geçmeyecek gibi 🙂
Zeze03 Sibel88g hergün yeni bi ağrı ile tanışıyorum sanki bida bi yerim ağrıyor demicem Bebek doğduktan sonra onlar ağrıysa bu ne 😁😂🤣
Hnfth Zeze03 34+4haftalığıız 38günümüz var bizimde klimalı odada üstüm açık ona rağmen su gbi uyanıyorum bu sıcak basmalar bende mi erken başladı dicektim çaresi Yok muuuyy😱😱😱😱😪🙄
Zeze03 Hnfth yok cnm sadece sende değil bende öyle düşünüyordum ama tek değilmişim demkki sonlara doğru normal artık 😁 ama çok kötü bişey doğurmak istiyom diye bağırasın geliyor bazen terden
gulcins Zeze03 İnan ki temizlik hastasıyım bi hafta durup bi hafta cam silerim bu huylarım yüzünden de hayatı kendime zehir ediyorum yapmasam hasta ediyorum kendimi yapsam canım çıkıyor herşeyi yapmak zorundayım sanki içimdeki bebeğe de yazık ettim bi sağlıkla doğsaydı yazık
Zeze03 gulcins evet bende öyleyim her yer pis gibi geliyor önceden bigğnde her işimi yapardım şimdi bir odayı bile bitiremiyoeum 😒 böyle olunca da her yer pis gibi geliyor 😞