Brailolu Kızlar 13 haftalık hamileyim sabahtan beri başım çok kötü artıl dayanamıyorum parol içsem bebeğime zararı olur mu
AycanFb Brailolu canım 8 saatte bir günde 3 kere içme hakkın var rahat rahat içebilirsin bebeğine hiçbir sıkıntısı olmaz doktor onaylı söylüyorum☺☺☺ En hafif ağrı kesici olduğu için parol veriliyor zaten ama plus olanını içme.
mehbur Brailolu migren hastasıyım bende çok zor biliyorum 😞 bugün içtim bende parol.İlaç kullanmak tabiki iyi değil ama en zararsızı parol içmezsem o da etkilenecek ben sordum doktoruma sen de sor ve öyle iç.Allah şifamızı versin 🤲🏼
Deletedmom20 Brailolu bana doktorum çok dayanılmaz ağrıların olursa parol iç demişti ama ben asla içmedim. Ağrıdan sabahladigim oldu ama yinede içemedim. Başımı sıkıca bir tülbentle bağlıyip ışıkları kapatıp uyuyordum geciyordu