momelif Selam arkadaşlar yaklasik bir yıldır prolaktinim yukseliyor ilac kullaniyorum bir iki aya tekrar yukseliyor bu sekilde uzun suren arkadaslara sorum!!! ne kadar sürdü? neyden kaynaklandığı bulundumu ? gecti ise nasıl geçti?
Blossom momelif Hipofiz bezinde kist var mı diye mr çekilmesi gerek. Sorunun asıl kaynağı o olabilir.