Ninatta İki haftadır konrtole gidiyorum ama kalp atışı oluşmamış. Aynı durumda olup 8. Hafta veya daha sonrasında kalp atışını duyan var mı? Eğer haftaya da oluşmazsa gebeliği sonlandırabiliriz dedi doktor
momelif Ninatta insaallah hakinizda hayirli olsun 10. Haftaya kadr bekleyin derim 9. Da flan duyanlar olms ayrica ozellikle devlet hastanesiyse duyulmamasi normal makinalari ck eski birkac dr a dha gtmenizde fayda vr insaallah Rabbim saglikla nasip etsin
Ninatta Hafise rabbim evladınızı size bağışlasın saplıkla kucağınıza alın. Bende şuan 8+3 üm ama brbek de görünmüyor
Gizemmmmmmkync tugce_25 kaçıncı haftada canım ? Benimde 6+4 bebek görünmüyor kese gelişmemiş 11 mm dedi çok canım sıkıldı
Hafise Ninatta amin cümlemize canm ben 💐💐 sen bekle 11.haftada duyan var ümitsizliğe kapılma bizde gec duyduk dua et ve bekle 🤲🤲
Kezban_kum Ninatta kilonuzu sormamın nedeni yengemede aynı sizin gibi olmuştu kalp atışı kilolu kişilerde zor anlaşılıyor demişti dr sonra kalp atışı duyulmustu
Gizemmmmmmkync Mlkkskn gittim canım bugün yine kese çok gelişmemiş 11 mm dediler keseye göre 6+4 olmam gerekirken 5+6 dediler. Bebeği de göremediler kese de
Mlkkskn Gizemmmmmmkync benim doktorum karından bakmayalım duyamayız dedi bana alttan baktı yine kalp atışını duyduk ama çok az geliyordu daha küçük olduğu için öyle olur dedi iğne olucam şimdi düşük olmasın diye