Merhaba kızlar öncelikle rabbim hepimizin kucağına sağ salim almayı nasip etsin 🙏 21+4 günlük hamileyim dün radyoloji detaylı ultrasona girdik ordaki uzman suyun fazla normalin üzerinde dedi diğer herşey normal çıktı çok şükür bişey olurmu . Doktor randevuma iki hafta var .Ne yapmam lazım normal olması için bilen varmı .