Tansiyonum uzandigimda yani yatarak ölçtügumde 11 12 arası fakat oturduğum an hareketsiz halde bile otururken 14 9 oluyor ve düşmüyor yemek yemek için oturmam lazım ama uzun süre 14 olunca korkuyorm ve yürüyüş falan yaptığım an evde. Dolandigim an bile 15 çıkıyor. Alfamet 3 kere kullanıyorum ama ise yaramiyor halbuki daha dört gün önce dozunu arttrdilar. Benim gibi olan arkadaşlar ne yol izlediniz ben iki aydır sıfır tuz asla kullanmıyorumve bol limonlu su içiyorum ama nafilee