Dilany35 üzülmeni istemem herkes nasibini yaşar bu sebeple bi arkadasım 20 haftalık bebeğini kaybetti kesinlikle üstüne düşülmesi gereken bir konu gittiğiniz hastanede müdahale yapmadılarsa doktorunuzu değiştirin tek hastane ile sınırlı kalmayın benim fikrim birde havuç suyu için bol bol normal su günde 2,5 tl için içemiyorsanız bile zorlayın kendinizi çünkü bu durumda erken doğum olabiliyor dikkat edin mutlaka rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 şifa versin