Kızlar dün gece hastaneye geldim nefes daralması ve karın ağrısıyla enfeksiyon kapmışım ateşim ilk 38 çıkmıştı. Şimdi 37 iç karnımda az açılma oluşmuş bunun için açılır mı acaba yoksa ilaç tedavisi mi yaparlar. Dün gece bütün kontrollerim yapıldı eğer çok acil olsaydı geceden alırlardı değil mi amaliyats