Bende çok aşırı yoruluyorum ve canım da durmuyor sonra belime vuruyor…. Dur şurayı süpereyim eee süpürdüm bide sileyim yemekte şunu yapayım… Çamaşırları da atayım sanki evde on kişiyiz her gün bi iş buluyorum cam bile sildim 🙄🙄 hamile kalmadan öncede böyleydim sabah kahvaltıyı bi hazırlıyordum sonra devamlı kendime iş bulurdum…. Ama belim de çok ağrıyor benim hem nefes nefese kalma var hemde aşırı bel ağrısı var bende. Bel ağrım için çok erken olduğunu düşünüyorum…. Doktora gidince sorucam bakalım… 10+0 bide ben çok yiyorum yakında evi de yemekten korkuyorum 😬😬😬