Fundaab Benim de bu şekildeydi ve 3 haftalık gebeydim şimdi 33 haftalık olduk 😍 var gibi gözüküyor hayırlı olsun yinede bi kan testi verin ya da doktora görünün ultrasondan bakılsın
minikbaby06 papatyasever34 evet hamilesiniz 🥰 betanın düzenli artması gerekiyor 2 günde bir kan verin hayırlı olsun
Purpura26 papatyasever34 Hayırlı olsun canım hamilesin. Şuan doktora gitmek için acele etme. 2 gün sonra tekrar kan ver artışına bak. Eğer düzenli artarsa 8 9 gün sonrası için kadın doğuma randevu alırsın keseyi görürsün allahım izniyle 😊
Duygus97 papatyasever34 hamilesin canım hayırlı olsun daha çok yeni benim de 181 çıkmıştı hayırlısıyla yükselir inşallah
Eminemalinnn papatyasever34 hamilesin canım iki gün sonra tekrarla artış varsa sağlıklı gebelik 🙏 hayırlı olsun 🙏