Esilaa123 inşallah görürsün canım amin biz anneler hepimiz bu korkuları yaşıyoruz bende ilk kesemi görmeye gittiğimde inşallah gözükür dedim kese gözüktü kalbi için çağırdı inan kalbini görmeye gitçeğim gün yol boyunca aralıksız dua ettim inşallah bebeğim görünür kalbi güzel atar onuda geçtim bu sefer ikili teste gidicem inşallah normal çıkar her şey bu böyle doğuma kadar gidicek sanırım her ultrasona gittiğimde hep korku birde biliyorsun kalbi durdu diye çok yazan var insan o yazılardan bile etkileniyor bebeğin sağlıklı olduğunu bilsende yetmiyor sana 🤷 tek gereken dua sağlık