Hnfatc Fadime_56 5. Haftamda kanamam başladı aynı adet oluyomusum gibi doktorda kesenin düşmek üzere oldugunu söyledi ultrasonda görerek daha sonra beta değerime bakıldı düşmeye baslamıs doktor kimyasal gebelik oldugunu söylemişti
Bsraao -Y61- yat kuzum benim kanamam yok ama riskim var fitil kullanıyorum sürekli yatıyorum kanamam her an olabilir diye Allahım sağa salim elimize almayı nasip etsin
-Y61- Bsraao amin canım banada ilac verdi progeston mu ne agızdsn iciyorum ben ama , hayırlısı artık 🤲🏼🤲🏼
Bsraao -Y61- evet bende onu kullanıyordum fakat bende baş dönmesi yaptı çok fazla fitil olarak kullanıyorum şimdi o hapi
Pinar_sevgili01 Bsraao bende şuan 5. Haftadayım 450 çıktı değerim düşük geldi bana biraz daha önce de boş gebelik olmustu o yüzden korkuyorum
Bsraao Pinar_sevgili01 kuzum ben ilk öğrendiğimde adetim 3 gün geçmişti değerim 51 çıktı 4 gün sonra 390 çıktı tekrar iki gün sonra 1281 çıktı takip edilmesi gerekiyor şu an çok şükür kalp atışını duydum
Bsraao Pinar_sevgili01 amin kuzum darısı başına inşallah korkma düşük değil yani benimki daha düşüktü 🙂🐣 dualarım seninle