isimsiz123 Bireylulmasali vardı mesela 9.haftada kesildi 1 hafta filan yaşadım sadece kusma onun dışında olması bir de geçen oldu başka olmadı . Bir de geçen hardal sarısı gibi kahverengi akıntım oldu bu kadar . İkiz olduğu için biraz daha fazla yaşamam gerektiğini düşünüyorum ama yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum
Bireylulmasali isimsiz123 bence endişe etme bulantı herkeste olmaz ama akıntı durumu doktorunla mutlaka paylaşman gereken bir konu ben kahverengi leke görmüştüm dr önlem amaçlı progestan başlatmıştı (progestan sadece düşük tehlikesi olanlara verilmiyor korkma) sağlıkla gelsin bebişlerin canım 🌸
asyahumam 7+2 hala belirtim yok ara sıra ağrım ve mide yanmam oluyor doktora dedim normal dedi herkes yaşayacak diye bir şey yok dedi ama insanın içi yine de rahat etmiyor