gel_artik_bebegim benim sizinki kadar çok adet kanamam olmaz yani hiç çocuk bezi kullanmadım, diğer belirtiler de yok ama yine de bir genimde çıktı. Bence belirti aramayın direkt doktorla görüşün, eğer gerek yok derse de çok ısrar edin, pıhtılaşma durumunun benim gibi belirti vermediği kişiler de oluyor, bir sonraki gebeliğinizin tedbirini almış olursunuz en azından.