Ben şuan Zeynep hanıma gidiyorum.
Ama 2li tarama testini gülşen hoca da yaptırdım Anadolu hastanesinde 50tl verdim yok gittim zaten bi form doldurdu sonra laboratuvar a yönlendirdi. Eşim askeri personel olduğu için sonuçları almaya gidemedik izin alamadı telefon ile görüştük herşey normal Di.