Kızlar günaydın bana bol dua edin birazdan doktora gideceğim ilk gittiğimde 6 haftalık olmam gerekirken 5 çıkmştı ama şimdi 6+1 olduk geç döllenmedir dedi bnm 2 kaybım olduğu için korkuyorm bebek görünür mü kalp atışı olur mu onu da bilemem güzel haberlerle geleyim dualarınızı eksik etmeyin🤲🥰