Banada doktor fitil verdi ancak kullanmadım. Karbonatlı suyla sil tuvaletten sonra demişti geçmezse fitili kullanırsın demişti öyle yaptım çok iyi geliyor. Ayrıca günlük ped kullanıyordum o da sürekli değiştirmeme rağmen nemli tutoyu ve tekrarlamasına neden oluyordu günlük ped yerine her tuvaletten sonra iki üç kat tuvalet kağıdı koyuyorum böylece daha kuru kalıyo ve tekrarlamadı