Gamzecinar141119 bi an hepsini birden koyuyorsunuz zannettim virgul de olmayinca baslikta 😨 eslem isminin aslinda erkek ismi oldugunu dun okudum burada,hem kaynak gostermislerdi hem de gercekten arap yarimadasinda yasayanlar da dogrulamisti ona dikkat edin, disi hali seleme imis ismin. Bence buglem cok yorucu cocuk icin, yumusak g den dolayi. Iki isimde zorlayabilir bence sare sade ve cok guzel, cocugunuzu da hicbir zaman zorlamaz hem. Onlarin ilerisini de dusunmek lazim bence. Bunlar genel fikirlerim yazdiginiz icin, illa iki isim olacak diye israrli bi dusunceniz varsa yazdigim sebeplerden benim fikrik eslem ve buglem disindaki iki isimden gitmeniz