Merveaydinnil Merhaba guzel anneler 21. Hafta ve civarinda olup kullandiginiz vitaminler nelerdir ? Herkesin ihtiyaci olan doktorunun onerdigi vitamin farklidir elbet ama yinede merak ettim.Simdiden cevaplar icin tesekkurler.😊
Selma23 Merveaydinnil merhaba bana da doktorum 12. Haftadan itibaren mom vital diye bir hap verdi onu kullanıyorum onun dışında ekstra bir vitamin kullanmıyorum
Oznuryener19 Merveaydinnil Demir ilacı ve omega 3 verdi doktorum ama ben omega 3 u içemiyorum büyük diye demir ilacının da sağolsun surubunu verdi
irorkay berus ben gebeliğin başındayım ama bu vitaminlerin olduğu multivitamin kullanıyorum. Doğru mu yapıyorum acaba
Ipek0z Merveaydinnil kullanmadığım vitamin kalmadı sadece omega3′ü bıraktım çünkü çok pahalıydı alamadım. Kalan hepsini kullanıyorum
lifeofmybaby Merveaydinnil imom omega, d vitamini(eksikliğim oldugu için) bir de bacak ağrılarım oluyor magnezyum kullanıyorum 🌸
Zeynoveannesi Merveaydinnil bende 20+4üm. Tiroid ilacı, d vitamini, prenatal life multivitamin kullanıyorum o da çoğu vitaminleri içeriyor