Eslim1906 ücreti konuşmadık henüz ama iki senedir doktoru tanıyorum memnunum konuşcaz ücreti .bana kalsa normal isterdim ama ben kan sulandırıcı felan kullanıyorum iki düşügüm var erken Doğum riskim de var o yüzdem sezeryan olcak. Kendi istediğinde eğer sezeryan olursan Çatı muanesi olmazsın diye düşünüyorum canım