Merhaba
çok şükür bende doğurdum.Bebeğim bu sabah saat 08:44 te 3850 gr 52 cm olarak dünyaya geldi.Bacaklarım uzun süredir rahatsız olduğu için doktorum spinal sezeryan planladı ve çok bekletmek istemedi.Gelelim Spinal sezeryana İzmir ata sağlık hastanesinde doğum yaptım.Hastaneye vardığımızda 5 dk nst ye girdim .Daha önce hiç girmemiştim ilk deneyimim oldu.Ardından kanımı aldılar ve önlüğü giydirip beni ameliyathaneye götürdüler.Lavman yapılmadı geceden aç ve susuzdum.Spinal sezeryan için cenin pozisyonunda durdum ve sırtımdan uyuşturdular.İğneyi hissetmedim bile.Sonda uyuştuktan sonra takıldı .Derken bacaklarım uyuştu ve başladılar.Hiç acı hissetmedim ama çekiştirme ve dokunuşların hepsinin farkındaydım.Derken oğlumun sesini 5 dk içinde duydum.Dünyalar benim oldu.Onu muayeneye götürdüler benim dikişler yarım saat sürdü.Odaya geldiğimde bebeğimde gelmişti.Ağrımıyor diyen yalan söyler.Dikiş yerleriniz epey sancılı ağrıyor ama iğne vurdukça hafifliyor.Doğuralı neredeyse 24 saat olacak hala ciddi ağrı var.Ama gittikçe azalıyor.O bal oğlumu görünce inanın acınız hafifliyor.gazımı çıkardım saat başı ağrım çok olsada yürüdüm.şimdi yanımda yatan bu dünyalar güzeli bebeğe bakınca her acıya değer arkadaşlar.Rabbim hepinizi evladınıza sağlıkla kavuştursun