Ftmsrkn öncelikle çok geçmiş olsun.Biliyorum kolay değil ama sen olabildiğince sakinliğini,inancını olumlu yönde korumaya çalış, ayrıca yapmış olduğun endişe sütünü ve miktarını muhakkaki etkileyecektir.Yeterki bedenine,gücüne güven.Ayrıca inanıyorumki bebeğinle kavuştuğun an sütünde gelecektir ki ihtiyacın olan şuan o🙏Sen kendini ne kadar sakin ve güvende hisseder isen bebeğinde okadar sağlıklı ve huzurlu olacaktır.İnşaAllah en sağlıklı zamanda bebeğine kavuşman dileğiyle🤲🤲