Şuan bendede var idrar tahlili istedi benimde vajinada değil ama idrar yolunda kaşıntı var enfeksiyon mu dediler size bi zararı varmışmı ben daha tahlil vermedimde ama bebeğime aldığım ıslak mendille siliyorum orayı üstünede bepantol kremini sürüyorum bi 4-5 saat kaşınmıyo sizde deneyin :)