Cevapladiginiz icin cok tesekkür ederim gecmis olsun insallah tekrarini görmeden bebisinize sag saglim kavuşursunuz canım ☺☺☺ bende şükür öyle şikayetler daha yok ama evde Ph testi yapıyorum doktorum aöylemişti 20. Haftadan sonra haftada bir kez yapmamı değerim hem normal çıkıyordu bugün biraz yüksek çıktığı için enfeksiyon şüphelenmiştim
İinşallah yoktur tabi tekrardan teşekkür ederim
Ohaezgi