Kızlar 6+6 hamileyim 2 gündür tam kırmızı renkte kanamam var doktora gittim ve bebek henüz tutunmamış dedi ama büyüklüğü ölçümü iyi dedi kalp atışınıda duydum,sağlıklı bi gebelikse tutunur yoksa düşer dedi. bugün leke kahverengiye dönmeye başladı sizdende bu durumu yaşayan var mı rica etsem fikir verirmisiniz ?