Samira34 Bebeği daha ıyı hissetmek için elimle karnıma cok hafif bastırıyorum . 🙈Bebege bir zararı olur mu acaba her yaptgımda korkuyorum 🥺
Ohaezgi Samira34 o kesenin içinde çok güvenli olası darbelere karşı bile birley olmuyo allahın izniyle😇 zaten sizde hafif yapıyosunuzdur bende yapıyorum bazen 😇
91ARIN91ASK Samira34 hiç bişey olacağını düşünmüyorum bende öyle seviyorum parmaklarımla biraz bastırıp Doktorum bişey demedi
KaderceEe Samira34 kesin bişey diyemem ama bende yapıyorum bazen hareketlensin diye pıtır pıtır hareketlenince çok hoşuma gidiyor 🥰