Sinem93 Merhaba anneler detaylı usgde doktor rahime giden kan basıncı fazla dedi ilerde yüksek tansıyon yapabilir buda erken doguma sebep olur dedi böyle durumla karsılasan varmı sürekli tansiyonum 10 11 normalde yardımcıı olurmusunuz lütfen ☺🙄
RabiaYrkAcar Sinem93 bendede tam tersi bebeğe giden damarlar dar sebebi yüksek tansiyon dedi ama normalde bile tansiyonum 7-10 falan çıkar detaylıda çıkınca bugün doktorum kan sulandırıcıya başladı
Sinem93 RabiaYrkAcar benim bebekte bi problem yok ama bende cıktı ilk defa duudum ciddi bi durummu merak ediyorum
RabiaYrkAcar Sinem93 benim bebeğiminde suanlık gelişimi normal doktor benden kaynaklı olduğunu söyledi takip altında olmalıymışım belli bir süre sonra geçebilirmiş çok rahat konuştular bir çok kişide olabiliyor gibi o sebepten çok endişe etmiştim konuşunca rahatladım ben