Mommy2b açıkçası kolay olmadı. Moralim de bozuldu. Ama dediğim gibi üçüncü ve sonraki denemede başardım diye düşünüyorum. Yanlışsa da, tam yapamıyorsam da canım sağolsun artık😂 Parmaklarınızı iyice yağlayın, ayağınızı da sandalye, çamaşır sepeti gibi yüksek birseyin üstüne koyarsanız daha rahat oluyor.