Duygu4444 canım bi tecrübem yok sadece okuduklarimdan dolayi yazıyorum. her sancı nişandan sonra yada su geldikten sonra başlamıyor sanırım. hatta genelde suyu hastanede patlatiyorlar diye okudum. duzenli araliklardaysa başlamış olabilir doğum. hemen hastaneye gitmeyin biraz evde geçirin diyorlar. kendini takip et bi sıcak duş al devam ederse o şekilde gidersin hastaneye. Allah yardımcın olsun inşallah.