Ozgmmtl İlk sezeryanımda bulamtım öğürmem ve göğüs kafesime baskı vardı zor bi ameliyat gecirmiştim cıkana kadr.acaba ikinci ameliyatını olanlar varmı dahamı hafif daha mı ağır gecer cok merak ediyorum 🙄