Nasibim bende aynı şekildeyim kütürme sesi kulağıma geliyo ağzım sulanıyor 😂 eşim sağolsun bulmuş 9 tanesi 150 liraymış hadi parayı geçtim tadı cidden acııı. Yurt dışından gelmiş ekşi falan değil zehir acı ☹️ Mayıs ayında doğumum olucak doğumuma yakın yiyebilirim anca galiba 🙈😂