Merhaba ben geçen ay ertesi gün hapı kullandim ancak ona rağmen dün test yaptım ve pozitif çıktı bugün doktora gittim 774 değerim kese daha gözükmüyor. Kendi doktoruma sıra olmadığı için başka doktora gitmek zorunda kaldım ve çok memnun kalamadım açıkçası. Ertesi gün hapı kullanıp hamile kalanlar varmi? Bebeğe bir zararı olurmu? 7aylik bir oğlum var 9ay boyunca ne bir ağrı ne bulantı hicbirsey yoktu. Bunda aşırı bel ağrısı kasik ağrısı oluyor ve kafam asla kalkmıyor çok yorgunum acaba dış gebelik yapmış olabilirmi hap? Bu hapı kullanıp bebeğini sağlıklı şekilde bir skntisi olmadan doğuran anneler varsa lütfen yardımcı olabilirmisiniz😊