Beker ellerimi iyice sabunla yıkıyorum sonra bir yere dokunmadan fitili alıp koyuyorum parmağımla iyice dibine kadar itiyorum, bende hiç yanma olmuyor ama bir kere yıkamadan yapmıştım o zaman yanmıştı. Ellerinizi iyice temizleyerek deneyin bir de, böylece enfeksiyon riski de azalmış olur. Geçmiş olsun 🌸