Şu anda 35 haftaligim 30 haftada az kalsin doğuruyodum hemde sezeryanla yok ben doğurmam normal olsun dedim bebek kucuk kendini itemez doğamaz dedi doktor o an kendime güç verdim gününde normal olarak dogacam dedim dua ettim kanamam fln durdu çiktim hastaneden şukur bebeğim dogum pozisyonu almis bnce kisiden kisiye değişiyor ben çok canaz biriyim çok zorlanirim sezeryanda ins bi aksilik olmazsa normal olacak