burcumelis Zaman geçiyor 27 olduk sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benim 2. Gebeliğim ilki biricik kızım Melis 22 aylık buda erkek ismini Mete ya da Metehan düşünüyoruz. Sizlerin kaçıncı , hamilelik nasıl gidiyor, isim buldunuz mu🥰
Buseumut2011 burcumelis bende 27+4 deyim bacak krampları bel ağrısı ve reflünün verdiği rahatsızlıklar var onun dışında çok iyiyiz Allah’a şükür 🤲 ismi karan asaf olucak oğlumun allah nasip ederse 🤗
HilalAkgul burcumelis 27+4 teyim çok şükür mide bulantısı haric bi sıkıntım yok. Kızım olcak ismi İlay Derin olcak inşallah 🥰☺️
Aysee12 27+5 teyim bende kızım elisa ile büyüyoruz mide yanmalarım var mide bulantılarım geri geldi iştahım kapandı kızlar sizde de öyle oldu mu ve su ana kadar 5 kilo aldım çok kilo alcağımı sanmıyorum ne hazırlıklar yaptınızz daha biz odamızı falan yapmadık
meryemisloading Ben de 27+5 teyim Meryemim olacak inşaAllah 🌸 gece uyuyamama dışında pek sorunum yok Allah’a şükür. Ben de henüz 4-5 kilo aldım.. Bütün hazırlıklara bu hafta başlayacağız Allah nasip ederse. Odası, kıyafetleri vs..
4281094 27+6 bnmde mide yanmalarım hariç güzel gidiyor 9kilo aldım bizde odasını ve kıyafetlerini yeni almaya başladık