Iraz O sigara içeni şikayet etseydiniz anında, en son Sağlık Bakanı açıklama yaptı dışarıda da sigara içmek yasak dedi, çünkü nefesteki moleküller sigara dumanına tutunarak daha fazla havada asılı kalıyor dedi. Kovid bulaş riski artmış oluyor bu nedenle. O içeni Allah bildiği gibi yapsın. Siz yine de kendinizi strese sokmayın, yeni geçirmişsiniz. Takip edin bünyenizi fakat gereksiz evham yapmayın, bu süreçte önlem amaçlı bol bol C vitamini meyveler yiyin, günde bir minik sarımsak midenize dokunmaz ise çiğnemeden suyla yutun, doğal antibiyotik. Psikolojik olarak iyiyim, bir şey olmayacak diyin, gerisi Allah’tan. Allah’a emanet olun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️