Gamzecinar141119 Zmrbrgc ben canım ilk doğumun sipinal sezeryandı 40 gün sonra ikinci doğumum olucak oda öyle olucak 😊
Zmrbrgc Gamzecinar141119 ne güzel doktorunuz da önemli tabikide bu konuda desteklemesi inşallah bende çok istiyorm ama ya sancı gelmezse dıye çok korkuyorum bıdaha sezeryan olmak istemiyorum