Nasippp yani aslında önemseyip önemsemediğini hissettiriyorlar, ben abimlerle farklı şehirlerdeyim doktorum farklı,daha önce 2 düşük yaşadığım için stresliyim doktorum bunu not almış her muayneye gittiğimde beni rahatlatıyor, ben ekranında tesadüfen gördüm, daha önce 2 kaybı var hassas danışan yazmış🥰 sabaha karşı arayıp uyandırdığım oldu panikle o ses tonu o ilgisi yani ondan bi önceki gittiğim doktoru bıraksalar döverdim. 1 kere gittim zaten töbe ettim. Benim doktorumdan hiç şüphem yok ne dese abimler hep aynısı söyledi sağlamasını yaptırdım yani😂 bana denize atla dese inanırım sebep aramam atlarım o kadar güvenirim