ikizminikler ya tabi herkesin toparlanma sureci farklidir. Kimi hemen ev isi yapar kimi yatar. Ben yatan tarafdayim. Ilk 1 hafta destekle yaptim herseyi wc banyo vs. 1haftanin sonunda dikislerim alininca rahatladim biraz. Sonrasinda yavas yavas kendim yurudum dusa girdim. Ama yine ara ara destek aldim. Agrilarim oldu,kendi yatagimda yatamadim belli bir sure. Yuksekte oldugu icin ayagimi yukari kaldirinca dikislerim acıyordu. Belli bir sure sirt ustu yatamadim hatta yatar pozisyonda bile yatamadim.