Kubicim Merhaba kızlar bugün 32 haftalık oldum ve çalışamaz raporu aldım. Nette baktığımda bazı yerlerde ücretin yarısının doğumdan önce yarısının doğumdan sonra verildiği yazıyo bazı yerde ise doğum yaptıktan sonra deniyo. Bilgisi olan varmı
Buseumut2011 Kubicim canım doğumdan önce 8 hafta Doğumdan sonra 8 hafta yasal olarak Doğum izni eğer kamuda değilsen tabi. önce ilk 8 haftalık süre dolduğunda bi toplu para alıcaksın zaten o sırada Doğum zamanın gelmiş oluyo yani 40.hafta; daha sonrada diğer 8 hafta dolduğunda yani Doğumdan 2ay sonra tekrar bi toplu para alıyorsun yani iki seferde alıcaksın paranı 👍🏻