nazliakdag35 Kızlar 5+6 hamileyim ama çok fazla bel ağrım var ve bir önceki gebeliğim düşükle sonuçlandı çok korkuyorum aynı seyleri yaşamaktan bu haftalarda bel ağrısı normal mi birde kasıklarda batma şeklinde kramplar giriyor ara ara ?
tgbktszdmr nazliakdag35 canım benim de öyleydi ilk haftalar hatta ilk 3 ay diyebilirim. Mümkün olduğunca dinlenmene bak fazla hareket etme. Zamanla onlar geçip yerini başka başka şikayetler dolduruyor 😅
irem nazliakdag35 canım bende de oluyor hala daha oluyor 6+4üz benim de bel ağrım çok oluyordu doktoruma sordum uzanınca geçiyorsa korkma demişti şimdi herkeste farklı olabilir doktoruna danış istersen
nazliakdag35 Esraa11 kadın doğuma gittinmi peki canım ? Ben hala gitmedim geçmi kaldım acaba diye düşünüyorum ilkinde çok erken gidip sürekli hayal kırıklığına uğradım bu sefer biraz büyüsün öyle gideyim diyorum ve beta degeriniz kaç ?
Gizmolata nazliakdag35 daha önce düşük yaptığınız için doktor size muhtemelen düşük önleyici ilaç vericek, bana verdi doktorum. Yani bence duyar duymaz gitseydiniz. İhmal etmeyin gidin önlem alınsın Allah korusun yaşayan bilir🙏🏼
nazliakdag35 irem uzanınca geçmiyor daha hiç muayeneye gitmedim yarın gidecegim en azindan bir sıkıntı varsa önlemini alırız