Meleginibekliyor Kizlar 34.haftamdayim catlamadim diyenler emin ol bu haftama kadar hic catlamadim diodum asil son ay catlio gecmesi icin napcam yada daha cok ilerlemesin diye kafayi yicem
Haticeyildiz Meleginibekliyor iyice ilerlemeden biooil kullan bende 31deyim yavas yavas yanlarim catlamaya basladi 12 haftadan beri kullaniyorum ama catlicagi varsa catliyo kullanmaya devam ediyorum ilerlemesin diye en azindan catlaklar kararmadan kullanmaya baslayabilirsin
EbrarBulut Canım pehlıvan gibi yağlanman lazım 🤣 ben öyle yapıyorum 30 dan sonra zeytin yağını her yerimi sürüyorum öyle yatıyorum gün içindede sürüyorum .
aaslii8 Ben 9. Ayıma girdim hic catlağım olmadı şiddetle lierac jelini tavsiye ediyorum oluşan çatlagı gecirmez ama ilerlemesini önler bence bi an önce almalısın son ay iyice gerilicek karnın